Personal Assistant
- Op locatie
- Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
- Directiesecretariaat
Een baan in een unieke branche waar écht geen dag hetzelfde is. Deze kans kan je niet laten schieten!
In deze functie ontzorg je onze CEO door middel van jouw organisatie en communicatie skills.
Denk hierbij aan het verzorgen van de correspondentie, het managen van de agenda, het mail- en telefoonverkeer, het organiseren van vergaderingen, hotelovernachtingen, zakenreizen e.d.. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor o.a. het voorbereiden en notuleren van het directieoverleg, het voorbereiden van stukken, attenderen op (aanstaande) activiteiten, bewaken van acties en deadlines en het structureren van tijdsbesteding. De CEO werkt veel remote. Als zijn ‘’rechterhand” ben je zowel intern als extern het eerste aanspreekpunt en daarmee het visitekaartje van onze organisatie. Naast je dagelijkse werkzaamheden zul je bezig zijn met het oplossen van verschillende ad-hoc uitdagingen, terwijl je de hoogste mate van vertrouwelijkheid en professionaliteit handhaaft.
DIT BEN JIJ
Om te kunnen slagen in deze rol heb je minimaal 7 jaar werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie bij voorkeur in een commerciële organisatie. Je werkt en denkt op HBO+ niveau. Met jouw ondernemende aard en unieke brein weet je razendsnel te schakelen en heb je een uitstekend probleemoplossend vermogen. Je gaat systematisch te werk en neemt geen genoegen met minder dan het beste resultaat.
Verder beschik jij over:
- Een dienstverlenende en proactieve houding en anticipeert snel en professioneel op de activiteiten van de CEO;
- Assertiviteit en duidelijke communicatie, je laat je niet eenvoudig van je stuk brengen;
- Ondernemersmentaliteit en ben je representatief;
- Een flinke dosis eigen initiatief;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en tevens goede beheersing van de Engelse taal;
Met jou aan boord, worden stress en chaos vervangen door gestructureerde orde en een vlekkeloze uitvoering.
Dit krijg jij van ons:
• Een uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week in een dynamische organisatie;
• Een salaris afgestemd op jouw werkervaring;
• 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen en daarnaast ook nog 6 ADV dagen op basis van 40 uur;
• Een jaarcontract met de intentie te verlengen voor onbepaalde tijd;
• Een laptop en telefoon om jouw functie goed uit te kunnen voeren;
• De mogelijkheid en middelen om hybride te kunnen werken;
• Wanneer je op kantoor werkt een heerlijke verzorgde lunch;
• Gezellig borrels en bedrijfsuitjes;
• Toegang tot de JVH Academy en toegang tot de LuckyMe voordeel shop; hierin vind je producten, dagjes weg en tegoedbonnen tegen een goedkoper tarief!
Dit zijn wij
JVH gaming & entertainment group is een snelgroeiende, toonaangevende speler binnen de gaming industrie in Nederland. Onze ambitie is groei in de breedste zin van het woord! Gasten beleven een unieke speelervaring in onze 86 casino’s onder de merknamen Jack’s Casino, Flash Casino’s en Flamingo Casino’s.
Enthousiast geworden? We ontvangen graag jouw sollicitatie!
Ben je enthousiast geworden? We ontvangen graag je sollicitatie via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan gerust contact op met onze Recruiter, Charissa Lammers via clammers@jvh.nl of 0646448388.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Heb je vragen?
Bel gerust met één van onze Recruiters via 073-6273632, stel je vraag direct via WhatsApp of loop gezellig binnen bij onze Casino's.
Charissa Lammers
Teamlead Recruitment & Recruiter Service Center 06-46448388 clammers@jvh.nl
Fee Achterhuis
Stagiair Recruitment 06-23150748 fachterhuis@jvh.nl
Sharon Manders
Recruiter Casino's 06-12146842 smanders@jvh.nl